2008. 05. 10. Szombathely - OMK

A fellépést ugyanaz a készülődés előzte meg mint az összes többit. Délután próbáltunk egyet majd összepakoltunk és indultunk is az OMK-ba, ahová hétre kellett odeérni ,hogy bepakoljunk meg kitöltsünk egy-két papírt meg vendéglistát írjunk meg hasonlók. Én úgy gondolkodtam, hogy végülis sokan fognak jönni mert sem a Malacka sem a Re-G nem játszott még Szombathelyen, legalábbis én nem emlékszem ilyesmire, ha volt is én nem voltam ott az tuti. A másik vonzerőt vagy némi pluszt a többi ska bulihoz képest az afrikai táncosok jelentették volna, akik elméletileg 8-9ig táncoltak volna afrikai táncokat. A 8-9ig vmiért nem jött össze ezért át lett téve a koncertünk utánra,de akkor sem láttam őket táncolni.Pedig egy csapat afrikai táncost még ha nincsenek is autentikus ruhában akkor is észrevesz az ember 30-40ember között, ugyanis ennyien jelentek meg. Pedig most életemben először benne voltam a TV-ben (Andróval együtt persze). Igaz, hogy csak a szombathelyiben, de valahol el kell kezdeni. Ott is reklámoztuk a ezt a bulit meg minden, bár nem hiszem, hogy péntek délután 6kor a mi célközönségünk (bár nem vagyok jó arc, hogy ezt mondom, mert optimális eseteben egy zenekarnak nincsen célközönsége,vagyis Lukács Laci nem tépi ki a 60éves bácsi kezéből a Tankológiát egy lemezboltban, azért mert nem neki szól, tehát egyezzünk meg abban hogy a célközönség nálunk nem az akinek szánjuk a zenét hanem az akit eltalálunk vele) tehát a mi célközönségünk (ez meg így nagyképű is )tehát a ska arcok nem hiszem hogy a szombathelyi tv-t nézik. És maxi riszpekt egyébként nekik, hogy ezt ők is tudták és mégis elhívtak minket és csökkenthettük a kameráik várható élettartamát 3-4évvel. Szóval a helyi tv-ben is megreklámoztuk a dolgot meg plakátok is voltak szépszámmal de ez valahogy így jött össze. Ja és koncert előtt még csináltunk egy videóinterjút is a beksztédzsben a zenekarról, a szövegekről, tervekről, élményekről meg ilyenekről. Ha minden igaz akkor egy-két hét múlva már lehet csekkolni a vágott verziót a szombathelyi diákportál oldalán. Nos. fél 10 körül kezdtünk volt a száundcsekk (persze azt már mondani sem kell, hogy a hangósítós arc nem a Lassie hazatér forgatókönyvéből vett át szavakat.Jó lenne egyszer megfejetni hogy a hangosítók miért ilyenek,lenne egy elméletem de nem untatok vele senkit majd egy könyben talán egyszer). Lenyomtuk a számokat szépen sorban, szerintem érezni lehetett rajtunk, hogy nem vagyunk nagyon vidámak, lenyomós kevés embernek játszani. Pár ember ugrálgatott, taps is csak szórványos...nem lehet minden buli jó. Malackáék jöttek utánunk, és végül a Re-G zárta a sort. Volt aki egy padon aludt egy asztal mellett (Andró) volt aki egy asztalon ugált örömében (Zenkó) volt aki ott sem volt már(én). Szóval sajnos nem sikerült valami jóra a buli.De éppen ezért még jobban próbálkozunk meg mégjobban játszunk és még még lesz minden, hogy egyre jobb és jobb bulikat tudjunk csinálni (ezt muszáj volt mert negatív lett volna a vége). Szóval legközelebb Kőszegen lesz helybenfutás a Garabóban, remélem sok ember jön és nagy buli lesz. Ja és köszönet Virgilnek a kölcsönbillentyűért.

Nincsenek megjegyzések: