2007. 06. 30. Szombathely - OMK

A szombathelyi koncert az oladi müv központban volt ami egy nagyon jó helyszín egyrészt, mert Szombathelyen viszonylag sok ember szokott eljönni meg mondhatjuk, hogy ide haza jövünk mert többször játszottunk itt, másrészt meg mint koncertrejárók is sokszor járunk erre. 8kor kezdtünk volna ami egy órás csúszással már 9et jelent. Aztán Zenkó veterán kétsorosával voltak problémák mert nem lehetett kihangosítani aztán végül a jó öreg mikrofonozás segített, utána meg a dob-ének mikrofon nem müködött ott meg a mikrofonkábel volt rossz! Aztán végül 45perc várakozás és két Rocksteady beállás után máris elkezdhettük a Skatalitessal a müsort! Mivel ez instrumentális darab ezért még nem döbbentem rá (Roli), hogy az énekböl nem sokat fogok hallani. De a Simmer Down-nál már világossá vált hogy barlangba dobolok, söt a szemben lévö fal visszaverte a hangot és mindent egy kis késéssel halottam (már amennyit)és azt hittem, hogy el vagyok csúszva de nagyon (általában így is úgy is elcsúszok hátmég így)! Viszont azt nagyon jó volt látni, hogy idösebbek is nemcsak hallgatták de még picit táncoltak is, ami ritka egy fiatal (föleg pl. nu-metal) zenekarnál. A koncert csúcspontja a Pancsoló kislány volt amikor is páran feljöttek a szinpadra helyben futni picit:), ezúton is köszönjük a közremüködést. A koncertröl épp a fent említett okok miatt összegzést nem tudok mondani mert nem tudni h kifelé hogyan szólt (bár annyi biztos, hogy Andró játszott néha alternatív dolgokat:)) Legközelebb júl14.én Mosonmagyaróváron találkozunk!

do the SKA...

(ja és ez volt a második koncert ahol le "Bob Marley-ztak"nem is értem mi a metafora alapja:)

Nincsenek megjegyzések: