2008. 02. 01. Szombathely - OMK

Január elején kaptam a telefont az omk-ból(már sic),hogy nincs-e kedvünk egy osztrák és egy szombathelyi zenekar társaságában játszani. Miért is ne lenne meg amúgy sem árt soha ha az ember külföldi zenekarral "jóba van" most ezt úgy mondom mintha az eddigi zenekarokban ahol játszottam ezt szem előtt tartottam volna, vagy lehetőségem nyílott volna rá egyáltalán. Szóval mindenesetre ösztönzőleg hatott, hogy a Jesus Christ Smokes Holy Gasoline-al zenélünk együtt. Miután erre rábólintottunk kiderült, hogy a rövid nevű oszták zenekarnak mégsem jó az idöpont vagy valami közbejött nekik, így a szervezöknek a Boogie Mammára esett a választásuk, aminek én jobban örültem(nesze neked külföld), mert nagyon szeretem a srácok zenéjét (még a gimi elején tanult kollégám Péci mutatott tölük pár számot, melyek késöbb szinte személyes himnusszokká nötték ki magukat).Az a lényeg, hogy nagyon örültem ennek mert amikor én megismertem öket eszembe sem jutott, hogy valaha együtt fogunk játszani, mert ha jól tudom nekik is volt egy leállásuk, vagy legalábbis én nem hallottam róluk sokáig meg mi sem voltunk még sehol. Február elsején volt a buli. Én nem nagyon mertem tippelésbe bocsátkozni, de úgy gondoltam sokan lesznek majd. Hát még jó, hogy nem tippeltem mert nem telt meg az OMK, de pár olyan arc is eljött akiknek nem kellett volna... Az este első fellépője a szombathelyi Sinking Heroes volt, amire senki sem mozdult meg a küzdötéren, viszont késtek másfél órát. Mi is az öltözöben néztük Andró magánszámát de erröl meg nem beszélhetek sajnos, de szerepet játszott benne pénz, pia, nyalás, kamera...(naaaaa nem az volt amire gondoltok). Talán majd youtubon egyszer fenn lesz. Meg Zenkó telefonnal próbált csajt találni: "figyi itthagyom a telefonom tölteni, ha valaki basztatja mondjátok meg neki (ha lány) hogy én is azt fogom tenni vele." Persze ez maradt elméleti síkon. Amikor mi pakolásztunk fel akkor már mejelentek az emberek, és amikor kezdtünk akkor már az emberek java része a színpad előtt állt/táncolt/cigizett.....Nagyon jó hangulatú koncert volt, mondjuk a hangosításról lehetne beszélni, mert befele csak egy hosszú búgást lehetett hallani, de szerintem nem volt anniyra vészes. A műsorunk vége fele két szám között vettem észre, hogy 8-9 kopasz ember jött be, és valakit vagy valamit nagyon kerestek, biztos a hajukat is azért vágatták le,hogy jobban lássák, vagy nem tudom, de minden esetre érdekes volt. Ja még annyi extra volt,hogy a Columbo c. számunk alatt Dorina átváltozott kálámbóvá és szürke ballonkabátból tolta az éneket. Ezt szerintem rendszeresíteni kéne majd minden koncerten.Utánunk pedig a Boogie Mamma adott egy fergeteges koncertet.

Nincsenek megjegyzések: