2007. 10. 05. Kőszeg - Kispanci

Kispanci - second attackAz elsö köszegi kispancis koncert sikerén felbuzdulva próbálta Andró az új tulajokat meggyözni, hogy igenis lehet egy viszonylag kis helyen, színpad nélkül is jó bulit csapni. Próbálkozását siker koronázta és néhány dátum módosítás után ki is adta a gép az október ötödikét. Nagyon sajnáltuk, hogy Zenkónak éppen a fodrász karrierjét kellett egyengetnie Budapesten és Tapolcán, így kénytelenek voltunk nélkülözni fantasztikus játékát. Nagyon vártuk a koncertet és reméltük, hogy az elözö hétvégi szüretes fellépés nem vette el senki kedvét a SKA-tól, söt még talán néhány olyan ember is kedvet kapot hozzá, aki addig nem nagyon hallott ilyen zenét. Egy rövid próba-bepakolás-kipakolás-cipekedés-Virgil gondos szakértö munkája után, Selektor Sandra válogatott a legjobb ska zenék közül, míg mi fenn a "mocskos anyagiakat" intéztük (ami nekem nagyon nem tetszett mert finoman szólva nem vagyok az a pénzbehajtós arc). Ahogy én észrevettem inkább fiatalok jöttek el, de volt pár idösebb ember is akiknek (ahogy én elnéztem öket) igencsak tetszett a zenénk. Fél kilenckor csaptunk a húrok közé, hogy a kitüzött fél tizes zárórára már be tudjuk fejezni. A koncert nagyon jól sikerült, az emberek a padokon, aszatolok, villanykályhákon táncoltak, és mivel rengeteg ismerösünk jött el minden számot negyed órás "ezt a számot küldjük..."-kel kellett kezdeni, söt egy ember kedvéért még egy olyan számot is játszottunk amit csak régebben szoktunk. Továbbá itt sikerült elöször a közönséget is bevonnunk a SKAndal címü számba és együtt üvöltöttük a csatakiáltást(do the SKA...). A müsor végigjátszása után még jött két ráadás szám és végül Gabesz kedvéért megpróbáltunk egy kis grindmetált is imitálni egy fél percig, ami késöbbi elmondása szerint a koncert legjobb része volt...

Nincsenek megjegyzések: